3D reklama

 

Co je to 3D reklama a jak díky ní můžete inzerovat? Tady spolupracujeme se značkami a agenturami v různých průmyslových odvětvích, abychom jim pomohli využívat technologii VR / AR ke zvýšení angažovanosti značky a zvýšení prodeje.

Věříme v obsah do kterého se čtenáři ponoří. A nyní jsme vytvořili formát 3D reklamy, který uživatelům umožňuje vyzkoušet a hrát s označenými objekty ve 3D, přímo z telefonu nebo z počítače.

3D reklama

Víte o 3D reklamách, ale chcete nějaké příklady? Přečtěte si náš příspěvek o příkladech 3D reklama. 3D reklamy podporují interaktivitu. Společnost Facebook oznámila vylepšenou verzi svých 3D příspěvků, které akceptují formát souborů gITF 2.0 pro 3D objekty.

To je vzrušující zpráva: více uživatelů si bude zvykat na interakci s 3D objekty v rámci jejich každodenního digitálního života. Inzerenti by měli být nejvíce nadšeni. Používání 3D objektů v reklamě umožňuje uživatelům hrát s reklamami namísto pasivního procházení kolem nich.

3D reklama

"Thumbing" prostřednictvím služby 3D reklama značkového charakteru by mohl prohloubit povědomí o značce nadcházejícího filmu a přispět k většímu prožitku značky. Protože uživatel doslova zažívá značku podle vlastního výběru.

Vidět 360 ° pohled na fyzický výrobek může uživatelům pomoci lépe vizualizovat produkt, který jistě porazí tato tlačítka s lupy.

želva titul

Blog / Novinky